סמינר בית יעקב לבנות

סמינר בית יעקב הישן לבנות

סמינר בית יעקב  הישן הינו תיכון לבנות, הכולל מסגרת לימוד של 4 שנות תיכון ועוד שנתיים נוספות לאחר סיום י"ב.

כמו כן, הסמינר מהווה מוסד ללימודי המשך למורות ולמורות גימלאיות. בסמינר מועסקות כ-400 מורות.

תוכנית ההתערבות בבית יעקב הישן החלה ב-2013,  וכללה השתלמות למורות בת 15 שיעורים בנושאי בריאות, תוכנית פדומטרים לעידוד הליכה, הפצת ניוזלטר דו חודשי בנושא בריאות, תליית פוסטרים

בנושא בריאות וחלוקת כיבוד בריא בחדר המורות.

הקורס למורות עסק בנושא תזונה, בישול בריא, אכילה רגשית, התמודדות עם לחץ, וכלים להעברת התכנים הבריאים גם לתלמידות. במהלך התוכנית השנתית המורות יזמו

שיעור פעילות גופנית שבועי, הנמשך גם כעת.

אנו נמצאים בעיצומו של שלב אסיפת שאלוני ההערכה בבית הספר, על מנת שנוכל להעריך את הצלחת התוכנית ולתכנן תוכנית המשך מתאימה.

סמינר בית יעקב החדש לבנות

סמינר בית יעקב החדש הינו תיכון לבנות, הכולל מסגרת לימוד של 4 שנות תיכון ועוד שנתיים נוספות לאחר סיום י"ב. כמו כן, הסמינר מהווה מוסד ללימודי המשך למורות ולמורות גימלאיות. בסמינר מועסקות כ-250 מורות.

התוכנית בבית יעקב החדש מתוכננת לשנת 2014-2015, ובתחילת השנה קיימנו אירוע פתיחה בסמינר שכלל הרצאות מפי מנהל בית הספר, רופאה, ומנהלת הפרוייקט של המרכז לבריאות לב האישה. ערב הפתיחה כלל מתן סקירה על מחלות לב, תוצאות השאלונים שמולאו בידי המורות, והסבר על התוכנית השנתית המתוכננת.

בימים אלו מועברת ההשתלמות הכוללת 15 מפגשים, והחלה תוכנית הפדומטרים לעידוד הליכה. כמו כן, באמצעות המידע והתמיכה שקיבלו המורות הן יזמו שיעורי פעילות גופנית שבועיים באופן עצמאי.

צוות הסמינר מעביר לנו משוב חיובי ומספר כיצד כבר עכשיו התוכנית גרמה למורות לבצע שינויים ולאמץ אורח חיים בריא.

סמינר בית יעקב מעלות לבנות

סמינר בית יעקב  לבנות מעלות הינו תיכון לבנות, המעסיק כ-180 מורות. התוכנית בסמינר מתוכננת לשנת 2014-2015.

בתחילת השנה קיימנו אירוע פתיחה בסמינר שכלל הרצאות מפי מנהלת בית הספר, רופאה, ומנהלת הפרוייקט של המרכז לבריאות לב האישה. ערב הפתיחה כלל מתן סקירה על מחלות לב, תוצאות השאלונים שמולאו בידי המורות, והסבר על התוכנית השנתית המתוכננת.

בשבועות הקרובים תתחיל ההשתלמות הכוללות 15 מפגשים, כמו גם תוכנית פדומטרים לעידוד ההליכה.

TOP